Profesjonalny plac manewrowy
- bez samochodów nauki jazdy
- bez dziur
- bez żwiru i piachu
To miejsce gdzie stawiasz „pierwsze kroki” pokonując pierwsze metry na motocyklu i bardzo ważne jest żebyś nie musiał się stresować innymi samochodami, czy też fatalną nawierzchnią samego placu. Dobra szkoła motocyklowa powinna mieć plac tylko do szkolenia motocyklistów. Nie powinno się zdarzać, że na jednym placu mijają się samochody z motocyklistami, którzy się uczą.
Dobra szkoła wydziela powierzchnię tylko dla motocyklistów i zabezpiecza przed ruchem samochodów oraz czyni strefy ZERO, które uchronią przed skutkami ewentualnych błędów uczącego się motocyklisty. Duża powierzchnia to kolejny atut. Każdy motocyklista powinien mieć przynajmniej 120 metrów kwadratowych dla siebie w czasie nauki. Ryzyko zderzenia się z samochodem (np. inną nauką jazdy – cofającą po łuku) nie powinno mieć miejsca, ale niestety to szara rzeczywistość 90% szkół. Nasza szkoła zawsze od początku istnienia kładła duży nacisk na komfort szkolenia praktycznego i plac manewrowy przeznaczony tylko dla motocyklistów. Jesteśmy nadal jedyną szkołą w Krakowie dysponującą placem tylko dla motocyklistów z najlepszą asfaltową nawierzchnią i ogromną ilością miejsca. Dla każdego zadania egzaminacyjnego włącznie z ruszaniem pod górkę posiadamy osobne stanowiska. Jednocześnie mogą u Nas szkolić się nawet 4 motocykliści – nie przeszkadzając sobie nawzajem. Nie dzielimy placu z innymi szkołami i w czasie nauki nie spotkasz się z samochodem, nie wjedziesz w dziurę i nie pośliźniesz się na żwirku tudzież piasku. To jednak kosztuje! Dlatego znajdziecie pełno tańszych nawet o połowę kursów i szkół konkurujących właśnie ceną, a nie warunkami szkolenia.
Szkolenia podstawowe prowadzimy na profesjonalnym obiekcie sportowo-szkoleniowym połączonym z ośrodkiem doskonalenia techniki jazdy Moto-Park w Krakowie przy ul. Rzepakowej 4R. Absolwenci mają możliwość zakupu szkoleń rozszerzonych o pakiety z doskonalenia techniki jazdy motocyklem na jedynym takim obiekcie spełniającym najwyższe standardy bezpieczeństwa. Istniej możliwość szkolenia po nitce toru na wypożyczonym od szkoły motocyklu – w pełni zabezpieczonym klatką!
W trakcie naszego szkolenia każdy kursant doświadcza kilku motocykli w różnych masach, pojemnościach silnika i na różnych oponach. Mamy najwyższej jakości asfalt i wykorzystujemy to ucząc podopiecznych prawidłowego rozpędzania maszyn oraz tego co najważniejsze, czyli hamowania.
Niestety w wielu szkołach w Polsce nie uczy się na kursach prawidłowych technik hamowania i to z różnych prędkości od zupełnie niskich charakterystycznych przy manewrach skrętu, parkowania (5-10 km/h) do prędkości 50 – 70 km/h będących naturalnymi w codziennym ruchu. Przyczyny są banalne .. szkoły nie mają warunków na placach oraz zwyczajnie szukają oszczędności na oponach i paliwie. Mało Kto zdaje sobie sprawę, ale kursant na pewnym etapie jeśli chcemy Go prawidłowo nauczyć, to przez około 2 do 6 godzin właściwie nic innego nie robi jak tylko gwałtownie przyspiesza do zadanej prędkości po czym gwałtownie hamuje! Wszystko po to żeby się nauczyć, a nie tylko zaliczyć.
Ciekawostka!
W szkoleniowych motocyklach wymieniamy w trakcie trwania sezonu dwukrotnie komplety opon. Zwyczajny motocyklista użytkujący prywatnie jednoślad wymienia opony co 4 sezony. Ponadto my nie możemy kupować opon tanich, czy zużytych jak czynią „niektórzy” – gdyż znamy takie pojęcie jak odpowiedzialność.
To co różni Nas od konkurencji to dbałość o jakość każdego etapu szkolenia. Mamy też największy tabor nowego sprzętu. Oczywiście generuje to koszty, ale inaczej nie można mówić o jakości oraz sensie szkolenia. Z tego też powodu zazwyczaj wybierają nas dojrzali i świadomi Klienci potrafiący docenić nasz trud, co niezmiernie cieszy i buduje.
Zapraszamy na profesjonalne szkolenia motocyklowe w najwyższych standardach bezpieczeństwa w Krakowie.
Bądź mądrzejszy!
SPRAWDŹ ZANIM SIĘ ZAPISZESZ
- w jakim stanie jest nawierzchnia do ćwiczeń motocyklem
- czy plac jest współdzielony z samochodami nauki jazdy
- jak duża jest przestrzeń i strefy bezpieczeństwa
- ile jest motocykli i jak są zabezpieczone żeby Ciebie chronić
- czy przypadkiem nie będziesz jeździł po żwirku i dziurach
- lokalizacja nie jest najważniejsza w świetle powyższego..
Poniżej kilka przykładów taniej KONKURENCJI… (bez komentarza)